söndag 20 november 2011

update

update.
på tiden kanske.
hade ju höstlov vecka 44
vecka 45 var jag i norge å lite in på vecka 46 sen lite i värmland.
nu är jag i forsa igen, snart är de vecka 47.

Lite småsnuttar av vad som hänt.

höstlov:
Det var ju halloween när jag kom hem till värmland, jag röjde hårt på halloween, somnade 7 på kvällen, vaknade 9 dagen efter, röj som fan, jag som var utbjuden å allt.
Cool tjej. Träffade väl lite människor hemma, bror fyllde 18 han varken dricker, snusar eller röker, värt å fyll 18 haha, jobbade på tattoo & bo
dyart mässan i hagfors hade effektsmink.
Hagfors är bra dystert alltså.

Norge:
Åkte till Bergen på norges västkust å hälsade på Sóley. Fotade massa film runt om på stan varje dag, promenerade och såg miljöer och människor.
Samlade inspiration. Slösade pengar, dyrt i norge, jävligt dåligt.
Alla i norge dricker chokladmjölk och äter slätbullar.
Ew.
Vi var även ut. Jag, Sóley, Märta-Li, Johanna och Ellen.
Vi va på nått fett ställe i Bergen, kom in gratis, kosta typ 200 nok å gå in, fick V.I.P bord och champagne. Stekar stället släpper in sunkgäng å får allt gratis, that's how we do it !

Har kommit till en slutsats, champagne smakar skit och norsk kebab smakar pepparkaka.
Fy fabian !

Efter norge mellanlandade jag i värmland, hagfors lite.
Småsjuk, dretsleta efter 13-14 timmars tåg, buss, bilresa hem från Bergen.
Gjorde heldag i munkfors i lördags.
Hade effektsmink fotografering med Håkan på 13 Bodyart.
Va skit kul, blod å äckliga saker överallt, och glittriga jim.
Sen hann jag med en sväng till Stenbäcken mellan fotograferingen.
Hade bildvisning förgubbarna jag fotograferat och tog beställning på bilder de ville köpa.
Mycket kul å träffas å
prata om bilderna.

Sen idag (söndag) har jag åkt hem till Forsa igen.
Några timmarsbilresa det åxå,
ca 5 timmar.
Nu är jag hemma i lägenheten igen, nyduschad, mätt.
Har sätt på mina element nu, de va iskallt hemma, haha.
Så ikväll blire massa chill sen tillbaka till skolan imorn efter tre veckor.

Ulf Axelsson


Jane Doe på tåg


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar