fredag 4 november 2011

jane doe


Fredag, Lördag jobbar jag på tattoomässan på galleri norra i hagfors.
Kommer ha ett hörn med effektmake up och fotograferingar.

Kommer väl slänga fejkblod runt mig och peppa med fet musik med R&F ! (rebecca and fiona era noobs)

Lördagkväll avslutar jag med att dricka lite rödvin tror ja och umgås med vänner, de få jag har i hagfors och gå på tattoomässans rockkväll på "utestället" i hagfors - Hotell Monica.
Som total failade förra helgen har ja hört. ett eddie meduza coverband spelade, rökmaskinen fick igång brandlarmet, alla fick gå ut, även drinkarna fick bli med ut, alla frös, sen fixa de rökskiten och alla fick gå in, även de som inte betalat för de hade inte stämpel eller nått så man kunde se vilka som betalat, fail.
är jag i värmland eller ä ja. eddie meduza, rökmaskin, brandkåren, = fet fest på folkan i hagfors de. glad att jag har lite bättre ställen att välja mellan i Hudik, nog för de inte är fetaste ställena, men bättre än Hagfors.

Ego på Beate and David inflyttningsfest. rödvin yummiyy


Fotograf: Beate J Berntsen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar