onsdag 30 november 2011

FML
Orkar inte laga mat. Försökte undvika ödet med
att äta en riskaka.
Riskakan mättade inte magen och resulterar inte med en färdig matlåda för imorn.
Och det är barn utanför mitt köksfönster så jag blev rädd å gick åter till mitt kungarike i sängen å gömde mig.
Barn är läskiga.

Idag tog mamma & pappa flyget till Gran Canaria.
Inte en vecka, utan två.
Här sitter jag. Det blåser ute och är kallt.
Dock är de nice att min bil, lilla pugmobile inte behöver frysa.
Har kirrat parkeringsplats med motorvärme.

Lyssnar på gammal musik, å tänker. Shoreline, No time for us - BD
Så vackert.
Jag vill även uppdatera mig inom mobiler också.
Jag sitter liksom så utanför min sociala förmåga utan en mobil å kunna spela wordfued med.
Så ensam sitter jag å kollar på min mobil som spelar ringsignaler i polyfonisk ton.
FML


Tur att det finns så mycket roligt på internet iaf.
Här kommer en klunga roliga bilder som gör mina dagar värda att gå upp för.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar