måndag 22 augusti 2011

kickboard och rosévin

Ligger i soffan å njuter av doften av mina rökelser å lyssnar på musik.
Skeletons med Wednesday 13 så bra, ska nog försöka sova snart.
Ska nog glo lite på en dokumentäreller nått, de är bra å gå ner i varv till.

Igår kväll drog jag till Soley å familjenpå mysig middag.
Sushi, nån thailändsk soppa och blåbärspaj å rosévin.
När jag skulle hem låna jag deras sparkcykel (kickboard) å sparka mig hem.
Iförd en reflexväst för barn, som i stort sett täckte tuttarna.
Mörkt som fan ute mitt i natten kommer jag på kickboard, jävlar vilken syn.
Hahahahaha, ut i skogen till stugan, 2,5 - 3 km bort, hahahahaha.
Jävlar va kul de va.
Lite creepy när man inte såg nått, typ 1 meter framför en bara.
Jävlar vilken fart man får upp nerför backarna alltså.

I torsdags när jag åkte upp stannade jag till i Gävle ochkollade på Bryggan där.
Samma företag som byggt den bryggan som där jag jobbat i sommar.
Jäklar va snyggt de var.
Efter ett tag kom ägaren och restaurang chefen och pratade med mig och jag berättade vart jag jobbat i sommar å de presenterade mig för hela sin personal, bjöd mig på en cola å så fick jag gå runt å fotografera lite. Det var verkligen trevligt.



/ Wednesday

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar